31.07.2011 - 3 dagar i ett

23.07.2011 - propaganda
okej, denna dagen åkte jag till propanganda festivalen och hängde lite med aleks jolinn och ille, och några till.
var asmysigt.


lite senare den kvällen så åkte vi och matte zebbe och joel till tanto och chillade på gräset.
hade dit mer mys och brottades på gräsmattan och sånt där barnsligt.
sedan när vi åkte hem där ifrån så drog jag matte ochzebbe till mörtviksbadet och la oss på en klippa vid vattnet och pratade/sov haha, efter en timma drog vi hem.

24.07.2011 - landet
åkte ut till maries landställe med mamma och jimi och sov över en natt.
fick höra en massa prat om egna firmor och jag vettefan vad.
dan efter åkte jag till trosa och sedan dagen eftyer det bärde det av till emmaboda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0