11.07.2011 - imorn är det en stor dag

hallådär, hah, nejmen just nu sitter jag och dricker något som är så himla gott.
nyponsoppa med grädde.
det drack jag första gången hos malle för typ 1 år sen och har älskat det sedan dess, bara så ni vet liksom.
nejmen inatt sov jag malle, haha när man talar om trollen, payback mallisch.
och nu idag så har jag bara chillat inne i mitt rum som förövrigt snart inte kommer vara mitt rum längre.
kanske ska träffa matte hanna och talle idag, men vi får se.
och isåfall sover jag hos mattebeb och imorn, jo imorn fyller han 18 år. stor kille.
så imorn ska jag matte och hans mamma åka till ikea för att han ska göra om i sitt rum och sedan ska jag tydligen med till en kinarestaurang och fira älsklingen.
menmen nu börjar min mensvärk sätta igång så måste skynda mig upp och hämta knark.
puss

lite för snabb gif haha men haha whatever


hallådär, hah, nejmen just nu sitter jag och dricker något som är så himla gott.
nyponsoppa med grädde.
det drack jag första gången hos malle för typ 1 år sne och har älskat det sedan dess, bara så ni vet liksom.
nejmen inatt sov jag malle, hah när man talar om trollen, payback mallisch.
och nu idag så har jag bara chillat inne i mitt rum som förövrigt snart inte kommer vara mitt rum längre.
kanske ska träffa matte hanna och talle idag, men vi får se.
och isåfall sover jag hos mattebeb och imorn, jo imorn fyller han 18 år. stor kille.
så imorn ska jag matte och hans mamma åka till ikea för att han ska göra om i sitt rum och sedan ska jag tydligen med till en kinarestaurang och fira älsklingen.
menmen nu börjar min mensvärk sätta igån så måste skynda mig att hämta knark.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0