06.07.2011 - äntligen fint väder

klockan är halv 12 och jag vaknade typ tio, sov hela dagen igår så det blev väldigt lite sovandes inatt.
menmen, det är ju jätte fint och varmt ute idag, snacka om awesome.
fast matte ligger och sover och tror vi kommer behöva gå ut med kappis runt 3 så vi kommer nog inte kunna åka iväg någonstans, menmen.
satt nyss på hans balkong och sola lite, eller aa, typ 15 min tills hans grannar kom ut, då blev det pinsamt..
hatar att sola egentligen, men hade inget bättre för mig.
brukar aldrig sola på sommaren, alltså, då menar jag ligga och steka, för att jag HATAR bikiniränder, åååååååååh det är så fult.
blir sur när jag får det, det är verkligen så osexigt och fult och hela köret.
men jaja ska försöka väcka matte, han kommer döda mig hehehhe, pusshej.

japp sådär såg det ut i några minuter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0