05.07.2011 - 4 månader

igår så åkte jag och matte in till stan, köpte en ny ögonbrynspenna eftersom den andra var helt jävla slut.
sen köpte jag en piercing också.
vi mötte även upp ebba malin och ylva i stan och hängde lite granna.
länge sen jag träffade dom, iallafall ebbisen.
menmen senså skulle dom till grönan och jag och matte drog hem till hanna.
så chillade vi där lite sen drog jag hanna talle och matte till stan och åt på kinarestaurangen där vid plattan.
typ 15 gången jag var där, bästa stället ever.
men vi satt där och mös lite tills klockan var runt 7 något och då drog jag och matte till mig och talle och hanna till henne.
jag var så jävla trött eftersom att jag inte hade sovit något under natten.
så direkt när vi kom hem till mig gick vi och la oss och sov.
och nu är klockan 08.09.
matte väckte mig runt 5 för att han inte kunde sova om.
och nu har han somnat men nu kan inte jag sova, jävla jävel.
funtar på att dra upp och fritera pommes och tjocka mig, fast mår fett illa.
och idag är det den 5e, alltså 4 månader, grattis på oss.

blablablalba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0