01.01.2011 - nyår/mys med emma

okej nu ligger jag här i sängen med emma och snackar.
vi har precis spelat cod... gick ju sisådär..
haha astråkigt spel alltså, fett boring, man dog ju bara -.-
igår var jag med emily, ylva och malin.
vi hade det astrevligt osvosv i järna och aa vad stället nu hette.
sen vid 11 blev vi inlåsta i ett stort parkeringshus... orkar inte ens gå in på detaljer.
hahhah men kvart i 12 så kom några äntligen och öppnade....
senså drog vi till typ maren vid södertälje och var där under tolvslaget.
mycke folk osvosv.
sen så åkte vi hem till malin i trosa och sleepade där. end of the story.
nu ska jag talka lite mer med emmisen hihi, pusshej

2 bilder på en soluppgång i somras på min födelsedag när jag satt med emma på en klippa, hihi mys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0