19.02.2011 - lördag

åkte hem till matte på morgonen, eller aa, det blev inte morgonen...
halv 5 kom vi hem till honom, så kom hampe över
de skulle lana, måste bara säga att jag tog hampe så jävla hårt på cs så det inte är sant.
bara blev tvungen att säga det liksom
aa sen spårade det ut lite.... inte så lite.. mycket..
jag och matte blev tvugna att sova i soffan för att hampe är så jävla dålig!
ja, vi sov väl typ 3 timmar eller något, medans hampe låg deckad... NÅGONSTANS
jappp sen somnade jag om i soffan och när jag vakna så hade matte tagit massa foton på mig
hahahaha är så jävla ful när jag sover <3<3<3
men aa det var lördagen beskrivet väldigt hemligt och odetaljerat, hoho

coooooooling, eller


Kommentarer
Postat av: Nicole

Ååh var har du köpt din hoodie? :D

(fråga mig inte varför jag är inne på dina gamla inlägg, hahaha. jag har sjukt tråkigt) :'D

2012-05-14 @ 14:46:32
URL: http://monkeyseemonkeydo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0