17.02.2011 - glad

OKEJ, olivers fina inlägg igår blev så himla... fint
direkt när han började skriva behövde vi gå, blev inte sådär jätte lyckat.
men aa igår var jag ju somsagt på kvällslabbet, gjorde typ inget, förde över några bilder.
efter så mötte matte upp mig i flempan och umgicks med mig lite innan min buss kom.
fast den råkade jag ju missa såklart, hahahhaha fan vad vi garva, SÅ OSMART MAN KAN VARA SERRI!!!
yepp när jag kom hem sen så gick jag hem till malle och tog en kopp te och pratade mig bort.
mys, saknat min mallisch, men salggade där sen iaf

nog om igår, idag så åkte jag till skolan och aa hade läxförhör och ett prov i mediakundskap.
tror det gick bra iallafall, får hoppas, för så svårt var det inte...
men anyways så är beb påväg hit, några minuter bort bara, jätte glad.
och justja så kommer tina och erik hit idag också, saknat storesystern som in i helvete.
så gåre när man flyttar hemmifrån till göteborg liksom..
nej nu ska jag gå ifrån datan, fint långt inlägg, jag vet

justja, sen tänkte jag bara säga, förlåt matte för att jag terrar med kameran hela tin, men liksom hehe,
DEAL WITH IT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0