09.02.2011 - vill bara skrika ut det jag känner, men varför går det inte?

okej i det här meningslösa inlägget tänker jag börja med att säga...
att anna din jävel som försökte sno min plats som moshpuffpingla är jette mega soet :$$$
inte nico, bara du, ingen annan! .. okej en till dårå
IDAG så var jag i skolan, ovanligt, vet ;Ppp
anna sa att hon skulle ta mig på skolgården kl 12, blev inte av...
hon sparkade mig lite på benet vid skåpen dock, blev ledsen i ögat
skolan var för övrigt tråkig idag

blablablablalbla


Kommentarer
Postat av: Anna

Försökte inte sno den det var ebba som erbjöd mig en plats i deras nya gäng :CCC SÅDESA jänny

2011-02-09 @ 20:45:22
URL: http://annaoki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0