05.02.2011 - stan/melodifestivalen osv

okej, vaknade blabla sen åkte jag in till stan med matte aka spinky ;PppPpp
haha well, vu gick runt, kolla skor och åt på börjer king, nom.
och sen efter följde han med mig hem och aa jag börja packa osvosvosv
blev så jäävla stressigt fyfan, höll typ på att dö, så försökte vi få ut min läpp piercing med det gick inge bra...
sen lämnade han av mig i årstaberg för att åka till bullen ;PpPPpp hahah
och jag tog en buss därifrån till östbergahöjden, hem till kalles kompis, där han väntade med erika
full packning och ba allmänt ont i ryggen.
blev melodifestivalkväll.. trevliga buddz hade han, fulla var dom också.. vi var avundsjuka.....
kalle och hans killar satt nog och tjatade om han danny hela kvällen, blev lite av ...... när ha gick vidare.
killar.....
hahaha aja sen drog vi hem till erika i liljeholmen och typ kolla film och försökte sova, gick asbra.......
vi skulle ju upp klockan fem också för att bli hämtade av ida och sedan ge oss av till uppsala.... (y)

kalle och putte, rolig kväll




Trackback
RSS 2.0