19.08.2011 - skoja

mohaha skoja är inte ett dugg trött på livet.
älskar livet.
mohahaha, hahahah nejmen igår så var jag hemma hos johanna, skulle vara chill men det blev inte helt så.
men en rolig kväll blev det iaf.
nu är det söndag och börjar skolan om en och en halv vecka, skönt.
vill bara börja och få det överstökat!
men nu ska jag och tosse lägga oss i sängen och mysa till irene nuss det lömska nätet.
hahah ingen film att mysa till dock, men vi gör det iaf.
sen kommer malle hit snart också, hon ska bara göra klart alla kvinnosysslor i sitt hem.
pusssshej

brukar inte lägga in bilder där jag täcker vissa delar av mig själv ;PpPP.
men tyvärr blev jag tvungen med denna bild, haha den var hemsk, men bosse är söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0