17.08.2011 - onsdag

happ, imorse åkte dom till rhodos, så nu är jag officielt ensam.
men idag så var jag lite med matte och sedan har jag bara legat hemma och kollat på pretty little liars.
är så otroligt uttråkad, men orkar inte göra något heller, så antar att jag får skylla mig själv liksom.
men nu så ska jag sätta mig och rensa bilder osv.
allt ligger bara huller och buller i min data atm, orkar aldrig ta tag i det.
men idag så ska jag börja.
ha en rolig ''lilllördag'', aldrig fattat meningen med det där alltså...

gammal bild jag hittade i en mapp. fin, kommer ihåg den dagen.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad har du för kamera.

Använder du samma objektiv till alla dina bilder.

Om inte, vilka använder du!?

2011-08-18 @ 22:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0