02.08.2011 - nicksta badet

åkte till nicksta badet med la familia och flisis.
inte så stort fan av att bada i hav eftersom att dom alltid är så jäkla kalla.
menmen, jag kom i nästan direkt.
senså efter ett tag kom marie henke och emmie också, och då åkte vi alla vattenrutchelbanorna, okej shit kunde inte stava till det där...
men aa, fanns en som hette fartbanan, och jag var inte beredd på att den skulle gå snabbt, trots namnet, så hade munnen öppen och fick in alla vatten som skvätte upp i munnen.
hostade troligtvis hela resten dagen, så lyckat.
men sen på eftermiddagen åkte jag hem med flisis och marie osv hem till dom och så åt vi mat.
sen på kvällen kollade vi på film och eftersom att jag skulle hjälpa till dom dagen efter med att måla så sov jag kvar.

mamma har nog inte världens vackraste tår..... menmen

Kommentarer
Postat av: mamma

Usch, du kunde väl ha fotoshoppat mina tår, bläää

2011-08-16 @ 12:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0