13.04.2011 - ensam osvosv

jahapp nu sitter jag här och väntar på att matte ska komma, han är fortfarande i skolan.
sov hos han idag men känner mig fortfarande inte frisk så stannade.
han slutar 3, väntar otåligt.
har sovit med han i nästan en vecka irad nu, hoho.
äger. idag är första gången vi inte ska sova med varandra, blä. vill inte.
men anyways, igår så var jag hos doktorn.
min trumhinna eller vad det var hade typ bytt håll på sig. sen den var typ neråt, eller vad han sa. buktade.
så det är påväg att bli en inflammation, så måste börja äta pencilinen dirr när jag kommer hem.
för annars ''kommer det göra jätte ont om inflammationen bryter ut'', rädd.
hatar sånt när det gäller örorna för man kan inte göra något, typ massera, värmekudde eller något sådant.
senså har jag nog bihålsinflammation också, han kollade inte det, för att pencilinen jag får skulle täcka det ändå.
men jag vet att jag har bihålsinflamation för jag har samma symptomer eller vad det heter/stavas som alltid.
okej nu blev det årets bok här om mina öron osv.
är trött på att vara döv förövrigt.
men nu så ska jag sätta mig och spela wow.
har kommit till lvl 16 med min gubbe B-) yeah.
hahaha satt och köttade hela dagen igår, så himla kul. hejdå.
alltså fan, när man har blogg så inser man verkligen hur dålig man är på svenska, kan inte stava till något ju.
inte ok.

hej jag är ensam på en äng. beb som är fotografen hihi, visste faktiskt inte att han tog bilden :(

Kommentarer
Postat av: Rebecca • Foto

Vara med i Veckans Bild? Temat är Landskap :) Läs mer: http://rebeccaadnell.blogg.se/2011/april/veckans-bild-v15.html

2011-04-13 @ 21:24:30
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0