17.02.10 - stackars min panna

slutade 12 idag. hur nice e inte det liksom!
stannade kvar nån timme i skolan och va på tekniken.
jonte kastade en grön penna på mig så då liksom tänkte jag vara lite lustig och rita han i ansiktet med den LILLA, SMALA gröna pennan.
det slutade med att han ritdade mustach och skrev saker i min panna MED EN SVART FET PENNA som inte går bort.. såå nu liksom står det lite saker i min panna, helt awsume!
gud va alla kollade på mig när jag gick till bussen i centrum, folk trodde typ jag var sexgalen efter som det står I <3 SEX i pannan.. he is a sick man!. 
jaja men när jag kom hem tog jag lite foton med makro och snart kommer mamma hem så då ska jag laga tacos yeey.

2 bilder taget med makro


Kommentarer
Postat av: sarinja

jennie = awsum

2010-02-19 @ 09:38:53
URL: http://sarinja.blogg.se/
Postat av: Nisse & Marina

Hej tjejen! Hälsningar från oss! Vilka fantastiska bilder du tar! Mycket, mycket proffsigt!!!!!! Vi är impade.

2010-06-10 @ 21:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0