25.04.10plugg plugg & plugg

igår va jag i stan med mamma och skulle köpa piercing till min läpp.
guess what, dom va ju såå klart för stora ...
men men thats life, senare på kvällen drog jag till badudden men massor.
det va fun, speciellt när jag helen och nomme satt uppe i ett träd och diskuterade rymden och stjärnorna.
hahahahhahaha helen va en riktigt klätter apa och klättra enda upp till toppen!
well well idag så har jag bara pluggat till mitt biologiprov imorn.. boooring !
jaja nu ska jag fortsätta plugga, mosh mosh.

jag älskar när videungen börjar komma, det ger en sån vårkänsla.


Kommentarer
Postat av: Maria

Åhh, jättefin bild!

2010-05-10 @ 15:40:28
URL: http://mariasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0