Torsdagen den 10 september, 2015.

Att ligga inne och vara sjuk kan ibland vara farligt för ens plånbok, speciellt då jag idag bestämde mig för att beställa hem nya redskap och ny gele.
Och i samband med att klicka iväg den beställningen så blev jag sugen på att måla om mina naglar.
Försökte öva på lite ombre, och oj vad det är svårt att göra med vanligt nagellack må jag säga.
Jag har försökt mig på det förut och gett upp, men denna gång lyckades jag faktiskt rätt bra med hjälp av en av mina ögonskuggsborstar.
Ska bli spännande och se ifall gelnaglar är något för mig, vilket jag hoppas med tanke på alla pengar jag spenderat.
Men nu måste jag nog hoppa i säng så att jag blir frisk över en natt då jag ska in till stan och sedan på inflyttningsfest hos Johanna, det kommer bli en bra jävla fredag helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0