Tisdagen den 3 mars, 2015.

När jag är på jobbet tänker jag på att jag ska fota någonting så fort jag kommer hem och innanför dörren.
Men så blir det aldrig, jag kommer absolut inte på något kul att fota och ger tillslut upp.
Varför kan jag inte ha den där fantasin jag hade förr, då jag kunde göra så mycket av så lite, fota något litet och göra det stort.
Tyvärr så kom jag inte på något denna tisdag heller så jag satte mig och redigerade några bilder från förra veckan istället, vilket resulterade i någon typ av huvudnickande gif eller liknande.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Skulle bara säga att jag älskar din blogg, du är en sån begåvad fotograf :)

2015-03-05 @ 02:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0