Tisdagen den 2 juni, 2015.

Att spendera sin tid lärandes framför youtube har blivit en av mina favoritsysslor.
Jag har lärt mig massa nya saker, men att lära mig göra fejkfräknar var inte något jag trodde jag skulle klämma in i hjärnan.
Men wow, vilken skillnad det kan göra.
Jag personligen har ju massor utav fräknar, vilket min lillebror inte har så han fick bli försökskanin för denna redigering.
När man ser en för- och efterbild bredvid varandra är det så otroligt lätt att se fel och vad som inte ser lika äkta ut, men för de som aldrig sett min bror innan och bara skulle se den fräkninga bilden, så skulle det nog se väldigt äkta ut, hoppas jag.
Hur som helst, att lära sig nya saker är alltid lika kul, och oj vad fejkfräknar jag kommer göra i framtiden, mohaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0