Tisdagen den 21 april, 2015.

Tyvärr så har jag inga bättre bilder att bjussa på än dessa tre urkassa mobilbilder, men men.
Helgens schema bestod av att kräkas och ha feber, magsjuka eller vad det nu var.
Och som tur är har man ju en riktigt fin pojke som kom hit på lördagskvällen och pysslade om mig, tills jag kände mig piggare på söndagen och följde med dessa tre killar ut på lunch i solen och min allra första golfrunda.
Mitt tålamod är ju inte, sisådär, det bästa, men jag var väl ändå helt ok för en första gång.
Men, nu är det tisdag och idag fick jag äran att gruppfotografera de fyra avdelningarna jag har på mitt jobb, så att få använda kameran på arbetstid gav ju lite värme i mitt fortfarande rätt så dammiga fotohjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0