Onsdagen den 5 mars, 2014.

i brist på annat tänkte jag uppdatera lite här, det är väl på tiden så att säga.
under denna månad som gått har jag väl inte gjort något speciellt märkvärdigt, förutom att tatuera mig kanske, det är ju i och för sig rätt märkvärdigt, speciellt när det är över hela magen.
vilket får mig att tänka på att jag kanske borde lägga upp en bild här med, eftersom att jag planerar att sitta och skrolla igenom alla dessa år på denna hemsida när jag har blivit äldre. 
men den kan väl vänta lite till, istället får en relativt ny bild stå för inlägget istället.
i måndags råkade jag få en liten hjärnskakning på jobbet och behövde åka till akuten, vilket var ett helevete.
jag hade glömt bort min otroliga fobi för nålar och sprutor eftersom att jag lyckats hålla mig undan sjukhus och liknande sedan senast.
så jag fick någon typ av panikattack när nålen åkte fram för att göra en ''infart'' i mitt armväck och började gråta som en tönt samtidigt som mamma fick hålla i mig. 
jag har alltid varit den lilla tuffa tjejen faktiskt, aldrig haft problem med sprutor eller smärta förut innan mitt tandläkarbesök förra året som verkligen märkte mig för livet.
efter den smärtan blir jag svimfärdig bara jag kollar på en spruta och att jag tyckte det var roligt att pierca mig förut gör mig nästan lite rädd, skulle nog aldrig i mitt liv kunna göra det igen. 
jag mådde så psykiskt dåligt av att ha den här infarten i min blodådra att jag tillslut tvingade dom att ta ut den, rätt så pinsamt för en blivande tjugoåring, men men.
konstiga är att jag inte har något problem med att tatuera mig, förutom att det kanske är lite läskigt iallafall.
hur som helst ska jag försöka gå till jobbet imorgon iallafall, för att bara ligga inne gör mig nästan galen, bokstavligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0