Och du säger att saknad kan man lära sig att leva med ibland, Genom en iskall vinter.

suttit och bläddrat igenom gamla bilder från i vintras, och jag kan faktiskt inte sluta eller låta bli att längta efter ett snötäckt sverige igen. 
kommer nog aldrig kunna ta vintern före sommaren, men man måste ju iallafall hålla med om att det knappt finns något finare än när det är absolut vitt överallt, vart man än tittar.
dock är jag inte alls snäll mot mig själv på vintern, eftersom att jag inte gillar tjocka vinterskor eller en dunjacka, utan att jag tvingar mig själv att bara gå omkring i kängor och en lagom tunn kappa, men jag lever ju, eller hur.
hur som helst, torsdag, snart helg och en liten gladare jennie på köpet kommer med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0