lördagen den 14 september, 2013.

detta var den första bilden vi tog tillsammans, om vi inte räknar då vi var små.
den togs den tjugotredje maj, 2011, dagen jag aldrig någonsin kommer att ångra, och det tackar jag familjens spelning för.
jag kan ju iallafall vara glad över att jag inte längre ser ut som jag gjorde på bilden, men du är tamefan alltid lika snygg.
du var min bästavän som liten, och jag är stolt över att kunna kalla dig för min bästavän än idag.
klockan är över tolv och detta inlägg är tidsinställt, eftersom att jag vet att vi just nu i detta klockslag är hemma hos dig, utklädda och firar dig som våran nyblivna artonåring, om du lyckas stå på benen det vill säga.
du är liksom den jag pratar om allt med, de allra pinsammaste och det allra roligaste, det pinsamma brukar vi ju dock lyckas uppleva tillsammans, men det är ju bara sånna vi är.
vad jag skulle ha gjort utan dig kan jag inte svara på, men jag är hundra procent säker på att något hade saknats i mitt liv, för du gör ju faktiskt mitt liv så mycket roligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0