lördagen den 14 september, 2013.

alltså det var verkligen länge sedan jag grät av ilska, ni vet den ilskan när man mår så mycket bättre av att kasta sönder saker, slå på saker och bli allmänt psyko för några minuter. 
johanna firades ju igår, och jag tog så jävla mycket fina bilder, alltså över trehundra stycken, och nu när jag ska föra över dom hinner jag bara lägga in några stycken innan minneskortet kraschar. 
jag är så arg, så jävla arg att jag bara vill ha hundra tallrikar och en stenmur framför mig att kasta på.
så nu försvann över tusen bilder jag hade på minneskortet, och det är bland det värsta som finns när man lever för alla foton, det är ju nästan som att förlora sina barn, okej nu kanske jag överdrev en smula. 
blev ju sviken tvåtusenelva av min dator då ett års bilder försvann, och jag kan ju iallafall vara glad över att det inte var så många bilder denna gång. 
hur som helst, gårkvällen var underbar och mer ord kanske kommer när jag lägger upp bilderna jag hann spara.
men nu måste jag börja fixa mig för att delta på johannas första utgång, så vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0