14 maj, 2013

tyvärr orkar jag inte lägga in alla bilder från studenten här nu, men så småningom så kommer nog några stycken upp iallafall!
studentskivan levde väl kanske inte upp till alla mina förväntningar, men det var förövrigt en bra kväll!
det slutade med hoppandes i sandhögar och vinglandes hem när jag klev av nattbussen, bara ordet nattbuss har då inte använts på länge, både på att ha åkt fronten och ord fronten.
som tur var är det ju bara någon kvart eller tjugo minuters resa med nattbuss från stan hem till mig, men det var nog de längsta minuterna jag varit med om på ett tag!
om jag kanske ska skriva ner vad som stod på min papperstallrik så att jag kommer ihåg det när jag kollar tillbaka på denna blogg om flera år.
''Klassens PMS'', ja bara det förklarar väl mig på ett ganska sant sätt, men jag fick en egen förklaring också och den lät såhär, ''Skrik, släng och slit, Dan kom hit. Humöret det svänger och på oliver du klänger. Ingen vet hur det känns när man har mens.''
Dan är min kära lärare inom foto och meningen dan kom hit, får han nog höra ett antal gånger i veckan, när jag är där det vill säga, och den här kära oliver jag klänger på är min lilla slyna på bilden ovan, och varför jag använder mig av ordet slyna är just för att han blev ''Klassens slyna''.
förövrigt har jag inte mens tjugonio, trettio eller trettioen dagar i månaden, utan dessa dagarna får jag bara några fullt normala utbrott, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0