01 maj, 2013

tänka sig att man längtar så otroligt mycket efter sommaren, men jag kan faktiskt inte ljuga om att jag kan sakna ett vitt och mjukt landskap ibland, ifall utseendemässigt, även fast jag själv kanske ser lite stel ut i ansiktet. 
förövrigt gick det bra igår, det var förjävla kul, när man inte behövde ta itu med elaka människor det vill säga, men förutom en eller två personer så var alla hur trevliga och roliga som helst, men jag kan lungt säga att man blev som bäst bemött på stanley's och templet. 
det mindre roliga var väl att jag vaknade upp med lite feber och hosta imorse, dock förvånar det mig inte efter att ha trallat runt mellan alla krogar i natt.
idag är det tolv dagar kvar tills vi har våran studentskiva, och jag längtar faktiskt så mycker att det skriker om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0