27 januari, 2013 - hällefors

här är lite bilder från helgen och på mina otroligt fina morföräldrar.
vi har kollat på mängder av bilder och en massa videoklipp på när jag var liten och jag tror aldrig jag har hört min mamma och mattias skratta så mycket som vi gjorde till julaftonsvideon när jag var tre år.
sen blev det en massa gamla bilder på min mormor och morfar, och det är helt sjukt hur kul dom verkar ha haft det i livet.
dom har haft sitt motorcykelgäng och upplevt delar av världen tillsammans, snacka om en stor familj dom har fått ta del av under åren.
när jag blir äldre vill jag ha lika kul som dom har haft, ser faktiskt upp till deras färd genom livet på något sätt och vis, men hur som helst så var det som sagt riktigt skönt att åka bort lite!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vad använder du för inställningar på den kamera, inne,utomhur m.m:)

Svar: Hej där, jag använder alltid kameran med inställningen manuell och ändrar slutartiden samt iso:n beroende på hur ljust/mörkt det är där jag fotar! är jag ute brukar jag ha runt 400 i iso och inomhus har jag tragiskt nog med sant alltid 1600 i iso, men när bilderna bara ska användas till blogg och liknande spelar det inte så stor roll! :)
Jennie Hallström

2013-01-27 @ 23:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0