19 januari, 2013

trotts att jag vaknade lagom tidigt och fick se solen glippa fram genom persiennerna så tog det inte en lång stund innan den lilla lyckliga studen var över.
tillslut åkte värmekudden fram och tårarna började rinna ner längst kinderna med ett vridande och vändande tills hela sängen var upp och ner, det är inte rättvist att man ska behöva ha en sådan smärta varje månad.
lite värktabletter och lite mer sömn så var det tillslut över, fick ju dock inte uppleva den fina dagen förutom att hinna utanför dörren bara några minuter innan det skulle börja bli mörkt igen, men det är väl bättre än inget.
men igår, igår så var jag och mattias med mario och maya, och för att inte tala om hur jag och maya utklassade killarna på med andra ord, gång på gång tills mario blev alldeles tjurig.
hur som helst så blir det nog stanley's idag, är faktiskt sugen på att dansa tills allt annat än magen värker.

Kommentarer
Postat av: Anna

Alvedon + Diklofenak 50mg säger jag bara :)))

Svar: får testa det nästa gång haha :((
Jennie Hallström

2013-01-19 @ 18:49:54
URL: http://annaoki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0