14.01.2013 - Go on and take a bow

nu var det dags igen, så hej på er, god natt kanske man också kan säga, men det får jag väl göra sen istället.
lördagen bestod av en massa öl och kortspel, tills vi tillslut stod och vinglade ute på dansgolvet på krogen de sista två timmarna.
det var faktiskt riktigt roligt, men eftersom att jag bara hade ätit ''six chicken nuggets'' (som jag sa några femtioelva gånger igår) så blev jag rätt full igen, fast den här gången kunde jag iallafall gå och mådde bra så det var inte i närheten av förra gången.
jag äter knappt längre, eller alltså jag vill, men jag får inte i mig någonting, är hungrig men efter någon tugga så blir jag jätte äcklad och inte kan äta mer.
lite jobbigt för det gör mig så sjukt seg, men hur som helst så ligger mattias och sussar så sött, medans jag inte alls kan sova.
idag åkte något fram som jag inte har rört på år, trotts att jag fick mvg i det i skolan, och älskade det, hur som helst så var det symaskinen som kom fram och några gamla lakan som klipptes sönder.
har saknat att sy, funderar verkligen på att börja sy lite klännigar och så.
men men, bilderna ovan var vad jag sydde ikväll, det var väl det lättaste och det enda jag hade orkat göra ikväll, men vi säger godnatt nu så får vi hoppas att jag somnar snart, för imorgon är det jobb klockan halv åtta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0