11 januari, 2013

sådärja, den tjugotredje sitter mattias julklapp märkt för livet på ett ställe på min kropp.
till och med på två ställen, ja, jag tror nog att ni förstår vad jag fick i julklapp av honom i år.
vad jag ska göra visar jag hellre när det är klart, och jag hoppas verkligen att det här blir bra, fast det vore ju konstigt om man inte hoppades på det.
jag har spenderat fredagseftermiddagen sovandes, nästan direkt från att jag kom hem till mattias efter jobbet lyckades jag slumra till, jag är verkligen trött hela tiden alltså.
nu är klockan iallafall sent på kvällen och jag antar att inget speciellt roligt kommer att ske ikväll, hur mycket jag än ogillar det.
hur som helst vill jag pussa lite på min pojke nu, later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0