06 januari, 2013

jahap, nu var även denna helgen över och det har som normalt det senaste helgerna förekommit alkohol.
fast igår slog jag nog rekordet, blev redigt påverkad må jag säga, mattias fick till och med bära mig på ryggen hela vägen hem.
som tur var så var det ju inte så långt, men det var alldeles för länge sedan jag var så full så det var väl lika bra att det hände nu så jag kan vänta i något år tills nästa gång igen!
nejmen, annars så har min faster firats och lite annat hänt i helgen, så det är ju inte bara alkohol om man säger så.
men just nu är jag lite smått förbannad på att jag inte kommit in på pirate bay på flera dagar nu, har så många avsnitt att se på, speciellt nya avsnittet från the lying games säsong två, kan knappt hålla mig längre!
äsch, vi hörs senare istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0