02 januari, 2013

jag vill bara föklara tusen gånger om, igen och igen hur mycket du betyder för mig.
jag vet inte riktigt om det går men det känns verkligen som att vi fortsätter att komma närmare och närmare varandra för varje dag som går, trotts att det gått över ett och ett halvt år bredvid varandra nu.
jag får aldrig nog av dig, jag kan inte tänka mig att vara utan dig, du är min bästavän, min pojkvän och den som betyder något otroligt mycket för mig.
från tvåtusenelva till tvåtusentretton har du varit min och vi står starkare än vad jag inte trodde var möjligt.
det känns som att jag kommer att leva med dig i flera år framöver, bli äldre tillsammans och uppleva hur mycket mer som helst tillsammans, det hoppas jag iallafall på, min fina mattias.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0