18 februari, 2013 - Det snurrar i min skalle.

att gå upp klockan sex för skola efter en sömntablett var inte alls så kul som jag trodde.
jag brukar ta en halv sömntablett, men igår så tog jag en hel och jag skojar inte om att jag blev helt knäpp i huvudet.
hela rummet började snurra, jag kunde inte släppa blicken från saker och jag började nästan bokstavligen hallucinera.
alla mina foton på väggen började leva och mina lampor dansade, seriöst det sjukaste jag har varit med om tror jag.
mattias blev så himla arg på mig och bad mig sova hela tiden, men jag höll på med en och samma sak på mobilen i nästan en timma utan att avbryta.
min kropp klarade verkligen inte av en hel dos, men det var ju en rolig upplevelse, kanske.
hur som helst så var jag sugen på att göra om mitt hår till ombre igen, jag tröttnade på att ha min naturliga hårfärg, att jag hade det i flera månader är ändå rätt så bra.
så igår kväll fick mamma mitt hår i sina händer, bokstavligen, med resultatet ovan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0