21 april, 2013

och jävligt mycket sushi senare sitter jag här, en halvt ångestladdad söndagskväll. 
på tal om sushin så gjorde jag och mor min egna i fredags, och det blev en sådan succé att vi även gjorde det på lördagen igen, med två till hjälpande händer, marlene fick nämligen också vara med på bakeriet. 
det blev så mycket att vi bjöd över mattias, zäta och lucas på sushi och matbuffé här hemma hos mig innan vi for iväg till södertälje för att få dansa lite igen. 
att få fira maya var ju ett plus i kanten, hon var ju ännu galnare än vad jag någonsin förväntat mig, men hon får beröm för att hon har lyckats undanhålla det hittills! 
hur som helst, världsrolig kväll och om jag kunde skulle jag spela om den om och om igen.

Kommentarer
Postat av: Maya

Hahahahaha! jag har mina dolda sidor ;) men det måste vi verkligen göra om :D

2013-04-23 @ 22:06:05
URL: http://www.irmaelisabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0