28.09.2012

ibland skulle jag verkligen vilja veta varför ni nästan aldrig vågar skriva era hela namn när ni kommenterar, kanske tror ni att jag är jätte elak eller något.
men ni ska faktiskt veta att jag inte alls är en elak person, jag har inte riktigt modet till att vara elak mot någon så, och jag är aboslut inte den tjejen som är bitchig, eller vad man ska säga.
så sluta upp och vara blyga, för jag vill verkligen veta vilka ni är, så det så!
annars slutade jag vid halv fyra idag och jag tröck precis i mig en hamburgar tallrik som min mor kom hem med, och ska när som helst hoppa ner i badkaret.
och igår var jag på tjejkväll hemma hos linda och åt tacos, som blev riktigt god trotts att linda hällde i hela grillkryddan istället för tacokryddan.
till slut var det bara jag, linda, hanna och joakim kvar, och det slutade med att vi fick i oss en massa alkohol, så det var något nytt, att gå halvt bakis till skolan.
äsch, måste börja förbereda mig lite inför kvällens jobb, kanske ta en liten powernap på det också.

Kommentarer
Postat av: barjas

akta er hon är fett elak, beter sig alltid som en riktig bitch

Svar: hahaha släng dig i väggen simon/gustav/oliver?! :D
Jennie Hallström

2012-09-28 @ 20:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0