26.09.2012

och så inleder jag dagen med en gammal bild, men det borde ni vara vana med vid det här lagret.
idag hade vi skolfoto klockan tio på morgonen, och så vitt jag vet har jag en tendens av att bli ful på alla skolfoton, för att inte tala om skolfotot förrförra och förra året, såg ut som en kötbulle på båda två.
får väl be till gudarna, om det nu finns några.
annars så sitter jag och försöker kolla runt lite på redigeringsprogrammet, men det går inge bra.
jag vill ju liksom inte dela upp klippet, för då skulle jag behöva göra minst fyra olika delar, ja så stor är filmen.
kan inte få ner den från 8 gb, och för att lägga in den på videofy får den bara vara högst 1000 mb.
ja, skillnaden är stor så antar att jag ger upp och kastar filmen.
om inte någon av er kanske redigerar filmer med sony vegas pro 10.0 eller liknande och vet hur man gör?
eller om ni vet någon annan sida man kan lägga upp videos på utan begränsningar, förutom vimeo, videofy och youtube?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0