23.09.2012 - mariestad

nu är jag hemma igen, efter att ha varit i mariestad som sagt.
hade en helt underbar kväll och natt i mariestad, den var verkligen hur bra som helst
det började iallafall hemma hos mimmie men världsgod mat, och sedan vid tolv så gick vi alla ut och dansade i neon.
det var bland annat mimmies sista helg där nere, eftersom att hon flyttar upp till eskilstuna nu på fredag.
mig gör det inget alls, eftersom att hon nu flyttar på tok mycket närmare oss, så det gör mig glad!
jag hade även tänkt att göra en liten film av hela resan och så, men efter att ha filmat lite, och kommit fram till hotellet märker jag att mina batterier var påväg att ta slut, så det gick åt helvete.
får se om jag gör någon liten film iallafall, med de klipp jag fick ihop.
fick stå som fotograf med mimmies kamera istället, så där av alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0