21.09.2012 - Ha den äran, mimmie!

idag var det mimmies tur att fylla år, hon fyller hela tjugo år idag!
mimmie är ju då mattias bästa tjejkompis, och dom har känt varandra i hela deras liv, vilket har resulterat att jag har lärt känna henne.
och mattias föddes och växte upp i samma stad som henne, vilket var i mariestad, men han flyttade sedan upp hit och hon stannade kvar.
så imorgon ska vi ta en roadtrip ner till mariestad och fira henne med både människor här ifrån, och hennes vänner.
så grattis till min fina tjej, och jag längtar efter att få träffa och fira dig imorgon!
men, idag så är det faktiskt inte hon som ska firas för min del, utan nämligen johanna som fyllde år här om dagen.
så idag är det lokalfest som gäller, och oj vad länge sedan det var jag var på en lokalfest, så det blir nog kul.
nej, nu ska jag på lunch, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0