06.09.2012 - 20:15

här får ni några bilder som togs samtidigt som när jag tog bilden till vår läxuppgift vi har tills imorgon.
bilen till läxan är ju dock inte på mig själv, men jag ville ta lite egobilder bara för att också.
måste ju försöka hålla igång bloggen på något sätt och vis.
kanske slänger jag in läxbilden imorgon efter att den är utskriven, inlämnad och klar.
mitt huvud sammarbetar förövrigt inte ett dugg med mig, det liksom sådär dunkar på några ställen innuti huvudet, och gör sådär välldans ont, även såkallad migrän.
menmen, inge att hänga upp sig för, om någon eller några få timmar så har jag planerat att hoppa i säng, men det kommer säkert sluta med att jag somnar efter tolv som vanligt, men det återstår att se det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0