01.09.2012 - 21:05

tänkte börja med att ursäkta att ni återigen får en bild på mitt rum, och jag vet att det kanske ser ut som att jag sitter näck där vid sidan av spegeln, men det är faktiskt mitt ben som spökar.
efter det så tänkte jag efter när jag skrev in 09 som i september, usch, jag bara ryser av tanken.
09 är alldeles för nära december som i 12, och det får mig att inse att sommaren faktiskt har dragit sig emot sitt slut!
men iallafall så kom jag precis ut ur duschen och ska när som helst göra mig i ordning.
mattias och jacob kommer hit vilken sekund som helst och efter det ska vi möta upp linda och hanna och sedan dra till ett ställe som heter femfemnoll här borta.
det var tydligen deras sista dag så lite kan jag väl vara med att vinka av dom, eftersom att jag iallafall har varit där, en gång.
haha nejdå, men nu borde jag få på mig lite kläder och smink, så hörs vi någongång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0