28.05.2012 - monday

efter att ha blivit lite bortskämd i handen, samt tryckt i sig en fet pizza, eller okej, fick bara i mig halva, så är jag både glad och mätt.
vi följde med mamma och pappa till handen då hon skulle fixa leg, samtidigt så tog vi oss till köpcentret och kolla runt lite.
tänkte hitta en bikini, och det gjorde jag, fast samtidigt som vi var inne i affären så sa mattias i stort sett ''den här ska du ha, och den här, och den här'' och så vidare.
det lät så himla gulligt iallafall, så han ville pront köpa lite mer kraffs till mig, min fina.
min kamera har även bestämt sig för att gå sönder igen, och jag säger återigen att jag inte förstår varför det alltid ska vara något!
kan bara ta bilder på min kameras villkor, vilket är ibland, och antar att det får duga för nu.
Trackback
RSS 2.0