21.05.2012 - kvällsfasoner

efter att ha vaknat klockan sex igår så fick jag ett samtal ev en linda som bjöd med oss ut på lite mys vid vattnet.
så då kom åhman och hämta upp oss och det blev någon slags mötesträff med alla andra vid donken.
tillslut hamnade vi på ett par filtar samtidigt som en vattenpipa byggdes upp, samt en lägereld, av något slag.
det var iallafall jätte mysigt måste jag säga!
fick min första fästing också, på halsen, började gråta när mattias sa att det var detta onödiga djur som bestämt sig för att äta och leva på min hud.
äsch, den är borta iallafall, så det så.
vi bestämde oss iallafall att rulla hem till linda efter och så blev det, överraskade blev vi också, med det kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0