11.05.2012 - 03:28

hej på er, long time no see.
har nästan varit lite småskönt att hålla sig borta från bloggen bara sådär litegranna.
har inte gjort så mycket händelserikt på senaste heller så inte så mycket har ni missat, det har väl mest bestått av tankar, vattenpipor och hockeykvällar.
kom även fram till ett rätt tråkigt och hemskt beslut här i dagarna, som jag dock väljer att vänta lite med att berätta om kanske.
har haft en ganska sådan grov ångest de senaste dagarna över det men nu är det beslutat iallafall!
nog om det, idag så gav jag mig själv lite vuxenpoäng, var nämnligen på min första arbetsintervju, och det gick väl helt ok iallafall, hoppas jag.
och om nuet, så sa jag precis hejdå till marlene som lämnade mitt rum och gick några steg hem till henne.
nej, klockan tickar på som bara den, så kanske är bäst att jag kryper ner i famnen på mattias, som jag förövrigt firar ett halvår med idag.
egentligen så är det ju typ nio månader, men vi kör på facebooks datum haha lol.
Trackback
RSS 2.0