15.03.2012 - 00:59


det räcker inte med att få sova bredvid honom några nätter i veckan, det räcker inte med att få träffa honom några dagar i veckan, ingenting räcker.
dessa tillfällen när jag ligger sömnlös, ensam och uttråkad är den tid jag vill spendera med just en person som mest.
med dig vill jag vara med hela tiden, jag vill ha dig nära mig dygnet runt.
det finns inget som hjälper mig så mycket som du, ledsen som glad.
det finns inget bättre än att höra den man älskar säga ''jennie, du vet väl att du kan berätta allt för mig?''
och det finns inget så fint som när du gör eller säger något som kräver mina glädjetårar, de glädjetårar jag oftast bara får på grund av dina handlingar.
jag önskar, att du just nu, låg alldeles där bredvid mig, att jag fick känna din fina kropp mot min.
efter någon minut av nuddandes emot din kropp vet jag att du hade knuffat bort mig, sagt att jag var för varm.
jag hade blivit lika förnedrad som vanligt och lagt mig med ryggen emot dig, men, jag vet ju ändå att jag alltid vaknar upp med att du på något sätt lyckats trasslat in både dina armar och ben runt om mig, och då spelar det ingen roll om hur vi somnade.
jag önska att idag blir imorgon, och att jag vid denna tid kommer att få känna just allt det här.
hur töntigt det än låter, så saknar jag dig varenda sekund du inte är bredvid mig.

Kommentarer
Postat av: Johanna Sillman

Så jävla fint

2012-03-15 @ 20:12:32
URL: http://musiknoerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0