28.03.2012 - en såndär lång dag

nu är klockan strax efter sex och man har äntligen fått kliva in igenom sin egna dörr.
idag bjöd skolan på temadag, det bestod väl av frågesport och massa sånt tjaffs.
disco fick man ju på menyn också, där spenderade vi nog mest tid om jag ska vara ärlig.
man fick ju inte stå still för bea heller så lite dansande blev det!
det slutade vid halv två och då gick jag till fotostudion och fotade bilden till utställningen.
snacka om kort varsel, den skulle egentligen varit klar för några veckor sen, men jag fotade samt gjorde redigeringen på en dag.
det var nämnligen så att jag photoshoppade bort karros huvud och la dit hennes fötter istället.
ja det låter ju hel knasigt eller hur, men så är fallet faktiskt!
mer om det någon annan gång kanske, vi hörs senare.
bild från i somras på mig och även min fina camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0