25.03.2012 - en rubrik

svar: jag använder mig av adobe photoshop cs3 och ibland cs5! :)

annars då, jo jag sitter i mattias rum och skriver detta inlägg och så vidare.
vi var precis nere på stan och åt lunch på nancy's med virre och markus.
igår blev det ändrade planer igen, drog till hanna och talle istället, där det var lite folk och så.
fick träffa fina hanna som jag inte har träffat på miljtontalls år, värt!
sen tog jag tåget vid ett och drog till södertälje där bästa människan i världen mötte upp mig, sen vinglade vi hem, flög kan man också säga, vindarna var ju inte lite kraftiga igår!
nej nu ska vi möblera om i mattes rum i brist på annat, får vi hoppas att det blir som det ska då, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0