22.03.2012 - vilken färg har själen älskling

en rätt så gammal spökbild på mig själv kan man ju alltid bjuda på när man inte har några nya eller vad säger ni?
om ni undrar så är den vita bakgrunden inte en vägg eller så, utan det är livs levande snö, ni förstår att camilla hade mig ute i någon timma runtspringandes i snön, i en vit klänning, med massa blod på.
ni skulle ha sett hur bilarna som åkte förbi tappade hakan, eller rättare sagt ratten när dom såg mig!
iallafall, har legat och spenderat den senaste timmen gråtandes för att jag blir så otroligt avundsjuk ibland.
nu är det en riktig sådan period när alla beställer en jävla massa resor, och här sitter man och aldrig har varit utomlands förut, hade jag haft pengarna att göra exakt vad jag ville för, då hade jag åkt utomlands, året runt, det vill säga, aldrig vara hemma i sverige.
mattias har försökt trösta mig hejvillt, hur töntigt det än är att gråta över något sådant, han är bra gullig ibland!
nej vet ni vad, victor lurade till mig att städa hans rum medans dom är och gymmar, jag blev mutad med en påse cheez balls... ibland är man då lätt att övertala.
men nu borde jag sätta igång, moshmosh!

Kommentarer
Postat av: mamma

Tur att du e hos mattias och gråter över eländet så att jag slipper gråta med dig för du vet att jag föstår varför du blir ledsen, jag känner likadant. tröstlöst eller hur <3<3<3

2012-03-23 @ 12:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0