20.03.2012 - vårblommor

när jag och mattias la oss igår klagade jag som vanligt på att jag mådde illa.
men det blev inte så mycket mer än så, förutom att jag vaknade gråtandes inatt runt fyra halv fem.
till slut vaknade mattias och då blev jag tvingad till att försöka spy, vilket jag hatar.
så lite tid fick spenderas hängades över toalettkanten..
haha usch vad snuskigt jag skriver, menmen.
sen var det bara att krypa ner i hans famn igen och somna om.
jag till och med drog mig själv till skolan idag, men var inte där så länge innan jag kände illamåendet igen.
och nu sitter jag har, arg och ledsen.
det är aldrig någonting som vill funka, det är alltid något som ska krångla.
nu har min data gått sönder, och de tror vara hårddisken som spökar, vet ni vad det betyder?
att hundratals, ja, tusentals bilder kommer att försvinna, nästan allt kommer att försvinna!
jag är så trött på sånt här, är det inte något är det alltid något annat.


fick allafall se lite fina vårblommor när jag kom innanför staket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0