10.03.2012 - vårfeber

nu har jag precis kommit hem efter att ha åkt hem i det otroligt sköna vädret.
idag var det vår, på riktigt.
möttes av en gullig katt precis utanför tomten som vägrade låta mig gå, och jag kunde inte motstå den, så nu måste jag borsta av mina kläder lite innan jag går upp och istället dödar mamma.
snart måste jag rota igenom min garderob också, eller snarare mitt golv, efter något festligt.
det är nämligen så att emilia fyller 18 år och ska ha lokalfest, en minut ifrån mitt hus, så ja, något fint måste jag hitta, klänningar är ju inte min garderobs starka sida om man säger så.
nej, nu får jag sätta igång, ha en trevlig lördag!

kissemisse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0