08.03.2012 - Cute without the E

såfort jag kom innanför min dörr var det bara att springa raka vägen till lipsylet.
glömde mitt igår och fy satan vad mina läppar har gjort ont idag.
dom har varit så röda och torra och spruckna och blä.
som igår när jag sa, ''mattias kolla hur torra mina läppar är!''
då säger han, ''jag ser inget, du har ju rött läppstift på dig?'' haha förstår ni vad jag menar, och han var helt seriös...
behövde bara få ut det eftersom att jag har gått runt och sugit in mina läppar i munnen i hopp om att ingen skulle märka något.
nog om det, sitter just nu och fryser och väntar på att min mor ska komma hem.
och det ska jag fortsätta med utan ett massa skrivande, moshmosh!

snart blir det ljusbrunt igen som så många somrar förr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0