06.03.2012 - när vårkänslor skrivs ner på bild

Anonym om 05.03.2012 - måndag:

Sjukt fina bilder.. vad är de för kamera du använder + ad har du för objektiv? :)

svar: tack kära anonyma sak :) jag har canon eos 1100D och jag använder mina objektiv canon 50mm f/1.8, standard objektivet och sist men absolut inte minst Tamron AF70-300mm f/4-5.6 LD MACRO 1:2

veronica
om 03.03.2012 - borta bra men hemma bäst:

helt jävla underbar bild shiit!hur gör du för att kunna fånga stjärnhimlen så bra?!

svar: men åh vad glad jag blir! man borde egentligen använda ett stativ men hade inte med mig mitt upp dit så la kameran stilla i en snöhög och hade lång slutartid = gör mörka bilder sådär skarpa och ljusa och fångar då stjärnorna :)


alltså det här med att få massa nya läsare är ju bara så otroligt roligt.
och att få kommentarer lite då och då gör mig så otroligt glad, och det är väldigt coolt att se att ni är utspridda lite här och där i sverige må jag säga.
nejmen, tack för fina ord och så, upskattar det gånger tusen!
annars då, nej idag så fick jag faktiskt iväg mig själv till skolan, och fick släpa hem mina fossingar där ifrån runt fem, det var ju bara underbart att komma ut ur byggnaden till en ljus himmel.
det var så dystert att behöva åka hem i mörkret, nej tacka vetja våren.
nu ropas det mat, vi hörs senare!

ibland så får ju kameran följa med till skolan


Kommentarer
Postat av: Anna

då vill jag se bild :(

2012-03-06 @ 19:45:56
URL: http://annaoki.blogg.se/
Postat av: gurraboi

vilken bitch du är som laddar upp bilder på mig

2012-03-06 @ 21:50:26
Postat av: felicia - fotokobran

hejsan, jag tänkte bara höra i fall du är intresserad av hur man hamnar på blogg.se's mest aktiva? :)

2012-03-07 @ 19:19:07
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0